Vés al contingut

Support Clients

Conexió Remota

Connecta't amb els nostres tècnics quan t'ho indiquin

Telèfon

935 849 900 - Extenció 1 (Printing) Extenció 2 (Software)

Horari

DLL-DJ: 8:00h-14:00h / 15:00h - 17:30h | DV: 8:00H-15:00H

(Horari estiu: 8:00h-15:00h)

Serveis

Donar avís d'incidència

Printing | Software

FAQS

Consulta el nostre apartat de preguntes freqüents

formulari Clients

Reporti’ns la seva consulta i li respondrem al més aviat possible per a oferir-li el millor servei.








    FAQS

    Printing

    Pots obrir una incidència per telèfon 935 849 900 (Ext:1) o bé emplenant el següent formulari.

    Pots trucar al nostre servei tècnic  935 849 900 (Ext:1) o bé emplenant el següent formulari.

    Si no tens l'equip monitorat per RIC, has d'enviar-nos les lectures al correu de copias@ric.es o bé mitjançant el formulari.

    El TeamViewer és una solució molt pràctica que ens ajuda a connectar-nos al PC del client per a poder assistir-li a distància per a donar-li una solució immediata. Per a descarregar-ho pots fer-ho prement aquest enllaç.

    Sol·licita la teva comanda de consumibles omplint el formulari.

    Software

    Totes les que NO tinguin a veure amb els equips d'impressió. Per exemple: DocuWare, RICSigner, VIDSigner, Connectors, Okticket, SAP, etc.

    Una vegada ens arriba l'avís, se li assigna la tasca a un tècnic i en menys de 24h es posen en contacte amb el client.

    Contacta directament amb l'assessor que tinguis assignat o bé, emplenant el següent formulari, apartat Software - Comercial.

    Pots reportar una incidència per telèfon, telefonant al 935 849 900 (Ext:2), per correu support@ricdoc.com, per WhatsApp o bé emplenant el següent formulari.

    Per a connexions en remot amb els nostres tècnics, premi aquest enllaç.